Make your own free website on Tripod.com

Ha... ni dia tenaga pengajar SMKB yang diambil pada tahun 1997.Cuba tengok punyalah cun dan macho ye mereka.Eleh...masa ni je cun dan macho,kalau tak...

Yang ni pulak kelas syaien,semuanya baik-baik belaka malah cun dan macho pulak tu.Kalau kamu semua nak tahu cikgu yang duduk ditengah-tengah tu adalah cikgu yang paling cun kat sekolah kami.Tapi jangan haraplah korang nak ngurat dah ada anak pun.